AMIS2022-kysely on avattu!

OSKU ry on aloittanut tiedon keräämisen AMIS-tutkimusta varten ja avannut AMIS22-kyselyn. Jo kuudennetta kertaa toteutettava AMIS-tutkimus kerää seurantatietoa amisten ajatuksista liittyen opintoihin, arkeen ja hyvinvointiin. Tämän vuoden tutkimuksessa ajankohtaisina teemoina ovat oppivelvollisuuden laajentuminen ja amisten jatko-opintovalmiudet. Tutkimuksen toteutamme yhteistyössä Akavan opiskelijoiden kanssa.

Kyselyyn pystyy vastaamaan kuka tahansa ammatillisessa oppilaitoksessa opiskeleva henkilö. Kyselyyn vastaaminen tapahtuu anonyymisti ja vastaaminen onnistuu millä tahansa mobiililaitteella. Tutkimuksesta saamiamme tuloksia käytetään ammatillisen koulutuksen kehittämiseen ja OSKU ry:n edunvalvontatyössä.

” Kyselyyn vastaamisen avulla saamme tärkeää seurantatietoa amisten opinnoista, arjesta ja jaksamisesta. Toivonkin, että laaja joukko amiksia ympäri Suomen käy vastaamassa kyselyymme” toteaa AMIS-tutkimuksesta vastaava korkeakouluharjoittelija Milla Ristikangas.

Kyselyyn pääset vastaamaan 5.9-16.10. välisenä aikana

Lisätietoa tutkimuksesta antaa