Anita Patanen jäsenpalvelu- ja toimistosihteeriksi

"".

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU:n jäsenpalvelu- ja toimistosihteeriksi on valittu Anita Patanen, 29. Hän aloitti tehtävässä tiistaina 25.2.

Patanen opiskelee parhaillaan kehitysmaatutkimusta Helsingin yliopistossa. Erilaisista asiakaspalvelu- ja järjestötyön tehtävistä Patasella on vuosien kokemus: hän on ehtinyt työskennellä muun muassa kumppanuuskoordinaattorina Nenäpäivä-säätiössä, projektikoordinaattorina Suomen nuorisoalan kattojärjestö Allianssissa sekä erilaisissa asiakaspalvelutehtävissä kaupan alalla. Vapaa-aikaansa Patanen kuluttaa erityisesti cheerleadingin parissa.

”Meidän kaikista tärkeimpiä asiakkaitamme on tietty amikset itse. Siksi onkin ihanaa, että saamme aurinkoisella palveluasenteella ja tehokkaalla ongelmaratkaisukyvyllä varustetun Anitan huolehtimaan jäsentemme ja jäseneksi mielivien palvelusta sekä samalla helpottamaan lukuisilla tavoilla toimistollamme työskentelevien arkea”, iloitsee OSKU:n puheenjohtaja Iivari Korkala.

Jäsenpalvelu- ja toimistosihteerimme vastaa liiton jäsen- ja asiakaspalvelusta puhelimitse, sähköpostitse ja sosiaalisen median kanavien kautta sekä AMIS-opiskelijakorttien sujuvasta tilaus- ja toimitusprosessista. Lisäksi hommaan kuuluu toimiston päivittäisistä rutiineista huolehtiminen ja muun mainion työyhteisömme jeesiminen mitä erilaisimmissa tehtävissä.

”Huippua päästä mukaan mahdollistamaan amisten äänen kuulumista ja tukemaan OSKU:n päivittäistä toimintaa toimistolta käsin. Jäsenpalvelusta saa apua erityisesti AMIS-opiskelijakorttien tilaukseen liittyvissä kysymyksissä, mutta yhteydessä voi olla kaikissa järjestön toimintaan liittyvissä asioissa. Innolla odotan jäsentemme ja jäseneksi liittyvien yhteydenottoja!”, kommentoi Anita Patanen.

Patasen tavoittaa jatkossa varmimmin OSKU:n jäsenpalvelun aukioloaikoina. Jäsenpalvelumme palvelee puhelimitse tiistaisin klo 10-14 numerossa 045 1377 507, muina aikoina voit laittaa sähköpostia jäsenpalveluumme. Pyrimme vastaamaan viesteihin kolmen arkipäivän kuluessa.

• Pääsihteeri Juuso Luomala, p. 044 977 4014, juuso.luomala@osku.info