Arttu Vuori opiskelijatoiminnan koordinaattoriksi

Suomen Opiskelija-Allianssi - OSKU ry on valinnut Arttu Vuoren liiton uudeksi opiskelijatoiminnan koordinaattoriksi. Vuori on toiminut aikaisemmin mm. Suomen Nuorisovaltuustojen Liitto ry:n varapuheenjohtajana.

Uusi opiskelijatoiminnan koordinaattori on aloittanut tehtävässään 29.4.

"On erittäin hienoa päästä mukaan OSKU:n tiimiin! Järjestö tunnetaan vaikuttavasta työstään ammatillisten opiskelijoiden eduksi. Palan halusta päästä kehittämään opiskelijatoimintaamme, järjestämään erilaisia tapahtumia sekä mahdollisuudesta tehdä yhteistyötä vapaaehtoistoimijoidemme kanssa. Nyt on aika kääriä hihat ja ryhtyä hommiin!" kommentoi tuleva opiskelijatoiminnan koordinaattori.

Opiskelijatoiminnan koordinaattorina Vuori vastaa liiton tapahtumien järjestämisestä, opiskelijakuntatoiminnan koordinoinnista ja kehittämisestä sekä oppilaitoskiertueen koordinoinnista.

"En malta odottaa, että pääsemme Artun kanssa suunnittelemaan tapahtumia ja oppilaitoskiertuetta! Arttu on oikein hyvä lisä työyhteisöömme ja vaikuttaa innokkaalta sekä osaavalta.", iloitsee OSKUn varapuheenjohtaja Maria Boman.