OSKU ry:n uusi pääsihteeri on Juuso Luomala

TIEDOTE

5.9.2017

Suomen Opiskelija-Allianssi

OSKU ry:n uudeksi pääsihteeriksi on valittu

Juuso Luomala

. 27-vuotias Luomala on koulutukseltaan sosionomi (AMK) ja suuntautunut opinnoissaan sosiaalipedagogiseen kasvatukseen.

Luomalalla on monipuolista kokemusta erilaisista järjestöistä. Viimeisimpänä hän on työskennellyt koulutussuunnittelijana Suomen Partiolaisilla, jossa hän on vastannut kuluneen vuoden ajan partiolaisten ja Sitran

#kovaaosaamista

-yhteistyöhankkeesta. Aiemmin hän on toiminut esimerkiksi Leirikesä ry:n leiritoiminnan johtajana sekä nuoriso-ohjaajana Helsingin kaupungilla.

Luottamushenkilönä Luomala on vaikuttanut muun muassa Suomen Lukiolaisten Liitossa sekä Metropolian toimielimissä. Siirtymistä ammatillisten opiskelijoiden valtakunnallisen järjestön perämieheksi hän odottaa innolla.

- OSKU tekee upeaa, vaikuttavaa ja aidosti jäsenistönsä näköistä toimintaa. Ammatillisen koulutuksen reformin myötä suuressa muutoksessa oleva toimintaympäristö tarjoaa samalla sekä haasteellisen että motivoivan työkentän. Olen innoissani, että pääsen pian paiskimaan hommia amisten hyväksi yhdessä OSKUn luottamushenkilöiden, aktiivien, työntekijöiden ja sidosryhmien kanssa

, Luomala sanoo.

OSKU ry:n puheenjohtaja

Eini Järvi

kertoo, että Luomala vakuutti valintaprosessissa erityisesti haastattelutilanteessa. Hän osoitti motivoituneisuutensa selkeällä esiintymisellään sekä kattavalla asiantuntemuksellaan.

- Odotamme jo innolla Juusoa toimistolle! Uskomme, että hän tuo OSKUun mukanaan hyvää henkeä ja kovaa osaamista, Järvi iloitsee.

Luomala aloittaa tehtävässään 18.9. Hän valikoitui pääsihteeriksi kovatasoisesta hakijajoukosta kolmivaiheisen hakuprosessin päätteeksi.

Juuso Luomala

pääsihteeri, Suomen Opiskelija-Allianssi

OSKU ry (18.9.2017 alkaen)

Eini Järvi