OSKUn opiskelijatoiminnan koordinaattoriksi Emmi Lundán

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry:n uudeksi opiskelijatoiminnan koordinaattoriksi on valittu Emmi Lundán. Hän aloittaa tehtävässään 29.3.2022.

Lundán opiskelee valtiotieteiden maisteriksi Turun yliopistossa. Hänellä on useiden vuosien kokemus järjestötyöstä vapaaehtoisen roolissa. Nyt uusia tuulia ja oppeja Lundán lähtee etsimään järjestömaailmasta työntekijän asemasta.

"Odotan innolla uutta työtehtävääni! On parasta päästä tekemään työtä nuorille ja amisten vaikuttamismahdollisuuksien eteen." iloitsee Emmi.

Opiskelijatoiminnan koordinaattori vastaa OSKUssa opiskelijakuntien ja opiskelijakuntia ohjaavien henkilöiden kontaktoinnista, koulutusten ja tapahtumien järjestämisestä, sekä OSKUn RoadShow -oppilaitoskiertueen koordinoinnista.

”Emmin olemuksesta huokuu innostuneisuus ja halu päästä työskentelemään osana opiskelijoiden hyvinvoinnin tukemista. On upeaa saada osaksi toimistoa henkilö, jolla on noin pitkä kokemus ja sen kartuttama osaaminen, mutta joka samalla huokuu intoa oppia uutta kehittääkseen sekä itseään että meidän toimintaamme!” kommentoi OSKUn puheenjohtaja Venla Tilli.

Pääsihteeri Eemeli Rajala, p. 044 977 4014, eemeli.rajala@osku.info

Puheenjohtaja Venla Tilli p. 044 9776 356, venla.tilli@osku.info