OSKUn puheenjohtaja Eini Järvi tuo Linnan juhlissa amisten osaamisen esiin

TIEDOTE 5.12.2017

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKU ry:n puheenjohtaja Eini Järvi osallistuu Suomen itsenäisyyden 100-vuotisjuhlavuoden huipentavaan tasavallan presidentin itsenäisyyspäivän juhlavastaanotolle Suomen itsenäisyyspäivänä.

Linnan juhlissa Järvi edustaa ennen kaikkea amiksia ja Suomen monipuolista ammatillista osaamista.

- Edustan juhlissa kaikkia niitä satoja amiksia, jotka ovat aikojen saatossa tehneet OSKUssa töitä onnellisten amisten puolesta. Kutsu Linnan juhliin on presidentiltä hieno osoitus ammatillisen koulutuksen ja osaamisen arvostuksesta, Järvi kertoo.

Järvi tuo juhlapuvussaan myös esiin monipuolista ammatillista osaamista. Kun Järvi saapuu Linnan juhliin klo 19.20, on hänellä kasvoillaan amiksen tekemä meikki, kädessä amiksen tekemä käsilaukkuja päällä amiksen tekemä juhlapuku. Järven juhlapuvun on suunnitellut ja toteuttanut viime vuonna Ammattiopisto Tavastiasta vaatetusompelijaksi valmistunut Michaela Madsen.

Tasavallan presidentin kanslian tiedotteen mukaan sukupolvet kohtaavat tämänkertaisella itsenäisyyspäivän juhlavastaanotolla. Jokaisesta Suomen maakunnassa on vielä erikseen kutsuttu kaksi ansioitunutta nuorta tulevaisuuden Suomen edustajaa.

Kutsu Linnan juhliin on OSKUn 16-vuotisen historian toinen: edellisen kerran OSKUn puheenjohtaja on nähty Linnan juhlissa viime vuonna, kun edellisvuoden puheenjohtaja Rene Stolt vastaanotti kutsun OSKUn 15-vuotisjuhlavuoden kunniaksi.

Puheenjohtaja Eini Järvi, 044 977 6356

, eini.jarvi@osku.info