Uusi kasvo toimistolla!

Suomen Opiskelija-Allianssi – OSKUn jäsenpalvelu- ja toimistosihteeriksi on valittu Emma Holmsten. Holmsten on jo aloittanut tehtävässä ja hän työskentelee OSKUn toimistolla vuoden loppuun asti.

Holmsten opiskelee parhaillaan viittomakielen tulkiksi Humanistisessa ammattikorkeakoulussa ja myös hänellä itsellään on omakohtaista kokemusta opiskelijatoiminnasta. Aiemmin Holmsten on työskennellyt muun muassa Leirikesä ry:llä lasten ja nuorten leiritoiminnan parissa.

”Tärkeimpiä asiakkaitamme ovat tietysti amikset itse. Meille on äärettömän tärkeää, että yhteydenotto jäsenpalveluumme on jokaiselle miellyttävä kokemus, josta jää mukava fiilis. Aurinkoisella ja hyvällä palveluasenteellaan Emma on just oikea tyyppi pyörittämään jäsenpalveluamme”, iloitsee OSKUn puheenjohtaja

Jessica Makkonen

.

Holmstenin tavoittaa jatkossa OSKUn jäsenpalvelun aukioloaikoina. Jäsenpalvelun aukioloajat päivittyvät lokakuun alussa siten, että jatkossa jäsenpalvelumme on avoinna tiistaisin ja perjantaisin 10-14, jolloin tavoitat meidät puhelimitse 045 1377 507 tai sähköpostitse osku@osku.info. Muina aikoina voit laittaa sähköpostia jäsenpalveluumme